Wat andere zeggen over Kraamzorg Biebs;
Nieuw bericht
48 berichten op 10 pagina's
Britt, Sem, Lev en Jazz Van Amersfoort
03-06-25 14:16:36
Genoten van onze kraamweek. Vanaf het begin was er een fijne klik met Biebs. We hielden elkaar goed op de hoogte van alles en dit was vooraf al erg prettig. Toen de kraamweek van start ging was het direct erg prettig en was ze ook een fijn luisterend oor. Waar we soms wat onzeker waren nam zij dit weg met haar fijne advies. Ook hebben wij bij Biebs gebruik gemaakt van nachtzorg, wat in ons geval (keizersnede) erg prettig was voor mijn man en mijn herstel. Die flexibiliteit is echt top!! Ook is Biebs erg gezellig en liefdevol. Niet alleen voor ons, maar ook voor ons zoontje en onze twee poezen. Nogmaals bedankt voor de fijne kraamweek en we komen elkaar vast nog tegen! Liefs ons
Erin de Vriend
02-06-25 09:15:33
Wat een fijne kraamweek hebben wij gehad met Biebs! Naast een fijne kraamverzorgster die ons het vertrouwen in onszelf gaf, was Biebs flexibel, een luisterend oor en ontzettend lief voor onze hond. Ook hij kreeg de knuffels en aandacht net als ons zoontje.
Bedankt Biebs voor de fijne en goede start!
Bedankt Biebs voor de fijne en goede start!
Niels van Duijvenvoorde
01-04-25 13:38:22
Vanaf het eerste moment was het contact met Brigitte duidelijk en prettig. Ze luistert aandachtig naar onze wensen en geeft prettig advies. Ze was aanwezig wanneer nodig en bleef ook op de juiste moment op de achtergrond. Brigitte is daarnaast ook heel gezellig voor een leuk praatje en voor allerlei tips. We zouden haar aan iedereen aanraden. Bedankt voor de fijne tijd, Brigitte. Groetjes Fariba, Niels en Armin ;-)
Sara en Silvian Verhoeff/Niesten
27-02-25 15:50:07
Brigitte heeft ons als nieuwe ouders en ons dochtertje Ida een hele fijne opstart gegeven. Wij hebben haar aanwezigheid als betrokken, warm en professioneel ervaren. Zowel over de gezondheid van onze dochter, het herstel van de bevalling én ons mentale welzijn als nieuwe ouders ontfermde ze zich op ontspannen manier. Wij zijn erg tevreden met hoe ze alles aangepakt heeft.
Judith Daas - van Dam
16-12-24 16:56:10
Wij hebben een fijne kraamweek gehad dankzij Brigitte. Brigitte moest zich in tweeën splitsen, want de dag na de geboorte van onze dochter was er nog een baby geboren waar zij zou 'kramen'. In goed overleg heeft zij haar tijd verdeeld, waardoor wij daar verder niets van hebben gemerkt. Ze was bijvoorbeeld ook via de app bereikbaar voor vragen. Brigitte is betrokken, heeft ook aandacht voor de ouders en is fijn in de omgang.
Wij zouden haar zeker aanbevelen!
Liefs Benjamin, Judith & Abbey
Wij zouden haar zeker aanbevelen!
Liefs Benjamin, Judith & Abbey